top of page
תמונת הסופר/תאורית לבה

אם נשאף ונדמיין את מקומנו, בסוף נגיע אליו // איציק רנד

את איציק רנד, מנכל ובעלים של חברת צמח לחיים, המשווקת את תוסף הליקוריץ שהוכח במחקרים מדעיים כיעיל בהפחתת חמצון הכולסטרול והמונע שקיעתו בדפנות העורקים, אני פוגשת בשנית והפעם כדי להבין ולהכיר לעומק את האני מאמין שלו, הדרך והחזון שהביאו אותו לפריצת דרך בשיווק תוסף הליקוריץ כמציל חיים.



ספר על האני מאמין והדרך שהביאה אותך להצלחה בחברת צמח לחיים

באופיי אני יזם הרואה מטרות, מאמין בהן וחותר להתגבר על כל מכשול.

במשך שנים בהן חקרתי והתעניינתי בתחום תוספי הבריאות, נחשפתי לצמח הליקוריץ. היות ואני טיפוס סקרן שאוהב לחקור ולנסות, חקרתי את הצמח, ונוכחתי להבין כי עוד בתקופות קודמות הוא נודע כצמח בעל סגולות רפואיות. בעזרת מחקריהם של פרופ" מיכאל אבירם וד"ר פוגלמן מהטכניון הבנו יחד כי אכן תמצית צמח הליקוריץ מסייע במניעת חמצון ושקיעת הכולסטרול בעורקים.

חשיבתי החיובית, האמונה שלי בסגולות הצמח ופיתוחו לתוסף תוך ראייה וחזון לטווח ארוך ודבקות במטרות להמשיך ולחקור, הביאו אותו לפתח מוצרים, לייעל בדיקות נלוות ולשדרג בלי סוף את הידע הבסיסי לצמח, עד להכרת חברתנו צמח לחיים כמרכז בריאות העורקים.

דרכי כוללת את האני האישי. עוד בתחילת הדרך כשחקרתי ולמדתי על סגולותיו הרפואיות של הליקוריץ, בערה בי התשוקה להפיץ את הבשורה הרפואית לשימוש בתוסף טבעי בשונה מתרופות, למניעת חמצון הכולסטרול ושקיעתו בעורקים. בעזרת התכנית העיסקית שבניתי, הגדרת מטרותי העתידיות עם הרבה אמונה עצמית, סללתי לעצמי את הדרך אט אט ופיתחתי כל שלב עד לתוצר הסופי הלא הוא תוסף הליקוריץ.



לאור ניסיונך, תאר את האתגרים והפתרונות ליזם מתחיל

בתחילת הדרך, כשתיזום את הרעיון, כדאי שתשאל את עצמך שאלות שיעזרו לך לדייק את התהליך כגון: לאילו יעדים ומטרות תרצה להגיע ומהו פרק הזמן המשוער להגשמתו, עד כמה אתה מאמין בו והאם הוא בר הגשמה.

כיזם הלוקח אחריות על העסק, קח בחשבון כי יהיו מצבי " הפתעה" מולם תתמודד. במצבים אלו רצוי פחות לחשוב מה יהיה עכשיו? או מה יהיה אם.., כי תוך כדי עבודה משתחררים פתרונות שטרם חשבת עליהן.

לתהליך ההצלחה אין קיצורי דרך. כדאי לפעול מנקודת ההתחלה בסבלנות וחתירה למטרות תוך למידה ומחקר המוצר, השינויים בשוק, שיטות מכירה ושיווק חדשני.

התמורה הכספית מהעסק תגיע רק אם תהיה מחובר לחלומך, תחווה אותו כשליחות ותדייק עם האמת שלך. להצלחה אין קיצורי דרך והיא בנויה מסבלנות תוך תשוקה והתמדה בעשייה להגשמת החלום.

כדאי לחבור לאנשים שהגשימו חלומם, ועדיין עושים ומכוונים מטרות עתידיות ללא פחד. הפחד משתק עשייה, ורצוי שתסנן רחשי סביבה שאינה מפרגנת או מאמינה בהגשמת חלומך.


ומהן המטרות העתידיות שסימנת לעצמך?

בתקופה האחרונה התחלנו לעבוד מול אפריקה וארה"ב כשבסיוע אנשים המכירים שווקים אלה, נוכל יחד להפיץ את השליחות לאורח חיים בריא תוך אבחון, טיפול נכון וליווי התהליך למניעת כולסטרול גבוה, סוכרת, טרשת עורקים, ושומנים בדם.

צמח החיים בע״מ

היום, כמנכ"ל חברת צמח החיים בע"מ, המשווקת מוצרים מבוססי צמח זה הוא מסביר על סגולותיו של צמח הליקוריץ תוך דגש בהסבר לציבור על המושג חמצון ובמיוחד על תהליך התחמצנות כולסטרול, הנחשב לגורם עיקרי לטרשת עורקים, התקפי לב והתדרדרות מצב רפואי לעיתים עד מוות.

ספר כיצד הליקוריץ מסייע במניעת מחלות

הדעה הרווחת בקרב הציבור היא כי האויב הגדול לבריאותנו הוא הכולסטרול הרע, אך אין זה מדויק. הגורם המרכזי לטרשת עורקים והתקפי לב נובעים כאשר הכולסטרול הרע מתחמצן בגלל רדיקלים חופשיים הנוצרים מאויר מזוהם, מתחים, תזונה לא בריאה וחוסר פעילות גופנית שוקע בדפנות העורקים וגורם לחסימתם. כדי למנוע מצב זה, עלינו לדאוג להוריד את רמת החמצון ולנקות את כלי הדם. בעקבות מחקרים קליניים שנעשו בתחום, הוכיחו פרופ' מיכאל אבירם וד"ר פוגלמן מהטכניון כי ע"י מיצוי אלכוהולי המצוי בשורש הליקוריץ המכיל נוגדי חמצון השומר על כלי הדם בשילוב פעילות גופנית המגבירה את פעילותו של הכולסטרול הטוב, ניתן יהיה להגיע למצב ניקיון העורקים וכך למנוע את שקיעת הכולסטרול בדפנותיהם.





Comments


bottom of page