top of page
תמונת הסופר/תאבי יופה

הבית של הלוחות

עוד ב-2011, כאשר "מגוון 2002" הייתה חברה צעירה עם כמה שנות ניסיון בלבד, הגיעה לידיו של הבעלים יעקב לוי הצעה מעניינת מעיריית אשדוד להציג בפני נציגי המדען הראשי את הרעיון החדש והמלהיב שלהם שבגינו יוכלו לזכות בתמיכה כלכלית. בין חמשת המוצרים שהציעו לוי ואנשיו היו גם לוחות הזכוכית, אלא שנציגי המדען פחות התרשמו.


"אמרנו תודה, המשכנו הלאה ומאז השאר היסטוריה", נזכר לוי, "והיום אפשר לראות כי למעלה מ-25% מהלוחות המחיקים שמכרה מגוון 2002 בשנה האחרונה היו לוחות זכוכית. והיכן? בעיקר בעולמות של חברות היי טק, טכנולוגיה ותעשייה ברחבי הארץ, כשהחלוצה הייתה מלאנוקס של אייל וולדמן. אז עוד הלכנו, חתכנו, צבענו והתקנו, והיום אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מקצועי עם חברת Bclear, ומספקים מגוון מאוד רחב של מידות ללוחות זכוכית שנותן מענה כמעט לכל דרישה בעולמות ההיי טק ובתי הספר, ומספק מראה קלאסי ומרשים לחדרים".





"מלאנוקס הוא פרויקט הדגל שלנו", מודה לוי, "ומאז עבדנו גם עם אלביט ומפעלים רבים נוספים והיום אנחנו מחפשים להתרחב לעולם חדש של לקוחות מהתחום המשרדי, וגם לעבוד עם קבלני גמר של בנייני משרדים מרווחים בתל אביב".


ב-1994 יצא יעקב לוי, בן קבוצת יבנה, משבילי המושב השיתופי ניר גלים לעבודת החוץ הראשונה שלו במפעל שהיה בבעלות חברו. כשמונה שנים אחר כך, בשנת 2002, נוצרה ההזדמנות מבחינתו. הוא רכש את המפעל והעבירו לאשדוד, קרוב לבית, מול מושב ניר גלים שם הוא מתגורר ומכאן גם שמה "מגוון 2002".


לוי הוא הבעלים של חברת מגוון 2002, "הבית של הלוחות" כלשון העובדים, שמתמחה בייצור לוחות מחיקים, לוחות מגנטיים, לוחות נעיצה ועוד. במגוון 2002 תמצאו מקום רב ליצירתיות ולמחשבה והכל בהתאמה אישית, ובאווירה משפחתית.


מה היתרונות של לוח זכוכית?

"הוא מרשים, נעים לכתיבה, מתנקה בצורה קלה ומאפשר שימוש גם במשרד ביתי.

הרי מאז הקורונה הבית הפך למרחב עבודה, והיום יש אנשים שהמשרד שלהם נמצא בבית. הלוח מגיע לרוב בצבע לבן בעיקר בגלל הפרקטיות של הכתיבה והמחיקה שמלווה את היום יום של אנשים בעבודה. מראה הלוח הינו ללא מסגרת, כך שתמצא אותו מרחף על גבי הקיר בצורה עדינה, דקה ואלגנטית ועדיין הוא ישמור על התחושה של כתיבה על לוח רגיל עם נראות ייחודית ושימוש ופרקטיות כבעבר".



יעקב לוי הוא הבעלים של חברה עם תו תקן של "כחול לבן מיוצר בישראל", כשמשמעות הדבר היא שמעל ל-35% מפעילות הייצור היא כאן בישראל ולא מעבר לים והכל בהתאמה אישית. "ישנן מידות מקובלות למשרדים, כשאנחנו מאפשרים למקם רצף של לוחות כדי לשמור על אחידות יפה. זה כמו לראות מולך טלוויזיה דקה תלויה בצמוד לקיר, כך גם נראה לוח הזכוכית המודבק על משטח מתכתי ההופך אותו לחזק ובטוח. הלוח מגיע בצורה נוחה להרכבה עם מתקן לטושים, כשכל האביזרים מצויים בתוך ערכת הלוח".

 

מהם זמני האספקה?

"במידה וחברה רוצה לוח היא יכולה לקבל אותו כמעט במיידי. המלאים אצלנו גדולים וישנה זמינות לכל המידות. אנחנו מספקים לוחות בקצב של פעמיים בשבוע, כשהחזון שלנו הוא שכל חברת היי טק וכל חברה שפועלת בתוך בניין משרדי תיעזר בלוחות שלנו לעבודה השוטפת".

 

















Comments


bottom of page