top of page
תמונת הסופר/תאורית לבה

להחזיר לך את רישיון הנהיגה זו המטרה של עו”ד צורי סבן

אנו, הנהגים, יודעים כמה חשוב עבורנו רישיון הנהיגה. הרי בלעדיו נמצא את עצמנו חסרי אונים ותלותיים. אז מה עושים אם מחוסר תשומת לב קטנה, נמצא את עצמנו בביצוע עבירת תנועה או בבעיה רפואית מסויימת שבעקבותיהן יילקח מאתנו הרישיון? האם נוכל לקבלו בחזרה? למי פונים? ומה עושים?

עורך הדין המוערך צורי סבן בעלים של פירמת עורכי הדין העוסקת בתעבורה מרגיע:

“כן, זה אפשרי, קיימים לא מעט פתרונות, ואני מצדי, אעשה הכל כדי להחזיר לכם את הרישיון האבוד.״


עו״ד צורי סבן | צלם: אדיר כהן

לאחר שסיים תואר בקרימינולוגיה, החל את דרכו בלימודי המשפטים, כשבמהלך תקופת ההתמחות בפרקליטות, נחשף לתיקי תעבורה שעסקו בשלילת רישיון הנהיגה לאנשים נורמטיביים בגין עברות תנועה ובעיות רפואיות, והבין כי זה יהיה התחום בו ירצה להתמחות כדי לדעת כיצד יוכל לעזור ללקוחות לקבל את רישיונם בחזרה.


מה מייחד אותך ואת משרדך?


משרדי, הכולל מספר עורכי דין, ומנהלי מחלקות עורכי הדין יעל קמינסקי וריי קשתי, מתמחה בתחום התחבורה, ומייצג נהגים הנשלל מהם רישיון הנהיגה כתוצאה מעבירות תנועה או עקב בעיות רפואיות המונעות מהם לנהוג.


אנו עובדים מול משרד הרישוי ומול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים בייצוג לקוחותינו, כשאנו זמינים עבורם בכל שעה בטלפונים הניידים, והכל כדי לתת תחושת קרבה וטיפול אישי מסור תוך עבודה משפטית מעמיקה בכל תיק ומציאת פתרונות להחזיר להם את רישיון הנהיגה.


מה גורם לך לסיפוק בעבודה?


ברגע שאני מחזיר ללקוחותיי את רישיון הנהיגה, פוגש אותם מחייכים, אני מרגיש כי עשיתי מצווה והצלחתי.


זו השליחות שלי עליה אני מודה, מתפרנס בכבוד, המניעה אותי להמשיך ולעשות טוב.



ומהו הבידול שלך ממתחרים בתחום?

יש לי אינטראקציה טובה עם אנשים, אוהב להסביר ולדבר בגובה העיניים בפשטות.


ואילו טיפים תיתן לעו”ד מתחיל? כשאתה עושה טוב, אתה בונה לעצמך שם טוב שאין לו תחליף והוא עובר מפה לאוזן. כשאתה עושה טוב ללקוחותיך מתוך שליחות אישית ורצון לעזור, אתה מקבל את הטוב הזה בחזרה מהם. תמצא לך את התחום בו אתה אוהב לעבוד, תתמיד בו, ולעולם לא תרגיש כי זו עבודה.

תתמקצע, תהיה חד ונגיש ללקוחותיך תוך הבנת מצוקותיהם ועשיית העבודה המשפטית על הצד הטוב ביותר.


עו”ד יעל קמינסקי, עו”ד צורי סבן ועו”ד דין ריי קשתי | צלם: אדיר כהן

ספר לנו על מקרה שנגע לך ללב הגיע אלי אדם מבוגר, אלמן וילדיו שוהים בחו”ל. כשגילו לו מחלה סופנית ממנה סבל כאבים, הוצע לו טיפול בקנאביס רפואי וכתוצאה משימושו בקנאביס במינון גבוה, הגיע לבדיקות במכון הרפואי לבטיחות בדרכים שם הוחלט כי בגלל השימוש בקנאביס, הוא מנוע מלנהוג. בעוד אני מלווה אותו בתהליך לקבלת הרשיון, קיבלתי חוו”ד רפואית מרופאיו כי המינון הקבוע אינו המינון בו השתמש בפועל, ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים לא ידעו על כך. הגשתי ערעור בנושא, הרכב הוועדה התרשם מאותו נהג והחליט להשאיר לו את רשיון הנהיגה. סיפור שמאוד נגע לי ללב ושימח אותי עד מאוד.

מהו החלום הנוסף שתרצה להגשים? חשוב לי להטמיע את הנהיגה הבטוחה לכלל הנהגים ובמיוחד לדור הצעיר. אשאף לפתוח מרכז לנהיגה בטוחה בו יטמיעו את חשיבותה של הנהיגה הנכונה ושמירה על הכללים, הנוגעים בחיי אדם.


 


www.tsurisaban.co.il | טל’ ארצי: 1700-70-10-15




Comments


bottom of page