top of page
תמונת הסופר/תאבי יופה

עו"ד סיגלית קופלר כשייעוד וחזון משתלבים

עו"ד סיגלית קופלר, עורכת דין כבר 37 שנים ואף פעם לא חשבה שהיא רוצה לעשות משהו אחר בחייה בלתי אם להיות עורכת דין, לעזור לאנשים, כן, עדיין יש אנשים שחושבים שהם רוצים לעשות זאת. את ההשראה לכך קיבלה בהיותה כבת 10 כאשר שמעה מקרובת משפחה שהיתה יועצת משפטית באירגון נשים והבינה שזה מה שהיא רוצה לעשות.



צילום לילך תוינה
סיגלית קופלר

את דרכה המקצועית החלה בענייני מקרקעין שעד היום היא ממשיכה לעסוק בהם ועם הנסיון והידע שצברה במשך השנים, היא עושה זאת בצורה מיטבית לטובת לקוחותיה.


אבל את עיקר עבודתה היא רואה בתחום ענייני המשפחה כאשר לתחום זה נכנסה לאחר גירושיה, לאחר שחוותה את החוויות בתור לקוחה והבינה שהדברים צריכים להעשות אחרת.







היום היא מנהלת משרד עורכי דין קטן בנס ציונה עם עוד שתי עורכות דין ומזכירה שמנהלת את המשרד. ביחד, מתוך הבנה שהן מטפלות בלקוחות הנמצאים בנקודת משבר בחייהם, עם המון רגשות וכאב, הן פועלות מתוך התחשבות ודאגה לאינטרסים של הלקוח.








אם שואלים את סיגלית מהו הדבר החשוב לה ביותר בעת טיפול בתיק, התשובה היא שהילדים של בני הזוג שמתגרשים צריכים להיות הדבר החשוב ביותר לבני הזוג ולכן כל פעולה שהיא תעשה תהיה בראש ובראשונה לדאוג להם.


צילום לילך תוינה




לסיגלית אין בעיה לומר ללקוח פוטנציאלי שפונה אליה בענין תביעה להקטנת מזונות שהיא לא תיקח את התיק שלו מפני שילדיו זכאים למזונות סבירים שיאפשרו להם לקבל את מה שמגיע להם לקבל.










לסיגלית אין בעיה לומר לאם שמעוניינת לקחת את ילדיה רחוק מאביהם, שהאב זכאי לקיים הסדרי שהיה עם ילדיו ואם היא זו שמעוניינת להתרחק, הרי יהיה עליה למצוא פתרון להעברת הילדים ממקום מגוריה החדש למקום מגורי האב.







מרגע שהיא נכנסה לתחום ענייני המשפחה היה לה ברור שלעסוק בתיקי משפחה משמעה לקחת את התיקים והלקוחות הביתה. אם לקוח זקוק לעצה בשעה לא סבירה, היא תהיה שם בשבילו ולכן כל לקוח חדש שמגיע למשרד, דבר ראשון מקבל את מספר הטלפון הנייד שלה.


היום במשרד מטפלים בכל ענייני משפחה, ירושות, צוואות, אפוטרופסות, יפויי כח מתמשכים, ובנוסף גם בענייני מקרקעין, ותביעות אזרחיות.





Comments


bottom of page